17 augusti 2007

En kväll på Platinom och Statt =)

image80
Förfest hemma hos Frida. Mattias i full action :)

image81
Tor - blivande ledningssystemplutonsbefäl.

image82
Karin, nyklippt och korthårig. Hon ser mkt äldre ut! Oscar sa att hon kunde tas för 35 vilket jag då tyckte var en överdrift.

image83
Jag i hög person. Jag måste haft håret uppsatt för mycket på sista tiden, för jag fick många kommentarer om hårförlängning ;)

image84
Karin och Tor. Två goa vänner.

image85
Från vänster: Karin, Karin (Kegga), Mattias och Frida.

image86
Min coola pojkvän :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Karin ser ju inte alls gammal ut. Hon är ju ursnygg! Jag vill också se bra ut i kort hår, men jag ser mer barnslig ut.

2007-08-20 @ 13:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0