5 augusti 2007

På söndagen åkte vi och badade mitt på dagen, och jag mitt pucko glömde kameran hemma. Fast sen när vi bestämde att vi skulle åka och kolla i gamla Uppsala, på alla gamla vikinga- och kungagravar (kullarna i bakgrunden på bildena) så bad jag Andreas att åka hem och hämta den. And so we did :)

På kvällen blev den bilrace, kolla in de bildena också.

image64
Oscar och Andreas med en sådan där grav/kulle i bakgrunden.

image65
Typisk bakgrundsbild på datorn, och jag är fotografen :)

image66
En kulle/grav och jag ;) Det var förresten väldigt varmt och härligt denna sena eftermiddag.

image67
En resa till Knutby blev det också. Tre skyltar skulle finnas. Två av dem var stulna. Tur att den som tagit dem glömt att det fanns en tredje väg in i detta samhälle.

image68
Knutby igen :)

image72
Bilar som ville styla, och vad kan man säga om det?

image73
Den vita bilen, körd av en tjej, tog hem hela racet.

image74
Den gula volvon, var en kompis till Andreas. Han vann mot den andra volvon.

image75
Det gick lite snabbt på vägen hem. Det hoppade ganska bra, därför den dåliga bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0