27 december 2007

Alex (Alexandra) och jag har shoppat idag. Och vad mycket folk det var! Jag citerar Alex: "Har människorna inget jobb". Det kryllade av människor på stan. Det gick inte ens att ringa eller skicka sms vissa stunder. En nyårsklänning/tröja blev det ändå för mig idag. Och en svart enkel v-ringad tröja från VILA. (Inget av dem var på rea)

Ringde Pernilla idag också, för det var verkligen ett tag sedan. Det var så länge sedan att jag nästan funderade på om jag slagit fel hemnummer (även fast jag kan det som rinnande vatten) då en engelsman svarade. Jag blev så paff, så jag började på stakig SVENSKA fråga efter Pernilla. Jag fick ett svar: "No, she's not home". Och då insåg jag att det var Daniel. Så jag ännu mer förvånad, men nu som tur var på engelska svarar "Ähh, I can call her at her mobilephone, bye" När jag sedan ringer henne på mobilen har min förvåning övergått i glädje, lyckos Pernilla som får ha Daniel hos sig i över en månad. Till och med fira jul med :)

Imorgon ska jag jobba, och på lördag. Oscar ska få sin överraskningskväll imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0