27 juli 2007

Min matte och naturkunskapslärare kom in och handlade av mig idag. Hon är så söt :) Kort, men alltid hög klackat ;) Vi gillar henne. I alla fall, vi kom in på att prata om Mikael Backlund och Anders Fahlgren, två av mina underbara klasskompisar som åkt till USA för en vecka sedan. De byter livet i Sverige mot USA för ett år. Anders ska till Oklahoma och Mikael åker till New York. Jag kommer att sakna dem, här kommer lite bilder på de två sötingarna :)

image39
Den till vänster är Anders och självklart är det ju Mikael till höger.

image40
Here they are :) (Övik i bakgrunden)

image41
Backis ;)

"Det är inget lätt beslut som killarna har tagit, men de är överens om att allt faktiskt kommer att finnas kvar när de kommer tillbaka om lite drygt ett år."

- "Något annat jag kommer att sakna är Modo Hockey, tillägger Mikael."

image42
Anders ;)

"Alla har väl någon gång sett en amerikansk så kallad -High School-film-, varifrån vi hämtar många intryck och bygger upp en bild av hur de amerikanska ungdomarna är. Stämmer den verkligen?"

Anders svar:

- "Jag tror att man får fel bild av USA när man ser på TV, men vissa saker är ju lika. Cheerleaders är ju alltid cheerleaders"

image43
SpE2, nu SpE3. Och snart studenter :) Dock bara som 19 och inte längre 21 elever.

Här kan ni läsa mer i intervjun med Anders och Backis:

http://allehanda.se/limelight/avdelning/reportage/9651

Ha så kul ni kan nu, och vi saknar er redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0