26 oktober 2007

Imorgon åker jag till Uppsala, och jag har inte packat. Det är om något olikt mig. Jag brukar alltid börja packa en vecka innan, planera två veckor innan. Nu vet jag inte ens vilka kläder som är rena. Det är inte likt mig.

Jag har drömt två dagar i rad att jag åkt till Uppsala. Att jag inte hunnit packa allt, glömt massor och allt har bara varit jätte förvirrat. Det måste vara något undermedvetet, att jag är undermedvetet stressad för att jag ännu inte packat.

Det är ett bevis på att Sofia inte kan leva så här. Det fungerar inte, jag är inte uppbyggd för sista minuten packande. Jag måste planera, och organisera. Det är den riktiga Sofia!

Kommentarer
Postat av: Zäbis

Ha så kul :)

2007-10-26 @ 18:35:27
Postat av: Sofia

Tack vännen :)

2007-10-28 @ 11:08:24
URL: http://sofiabergman.blogg.se
Postat av: Kamilla

Sådär drömmer jag också alltid.

2007-10-30 @ 17:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0