2 december 2008

Idag har jag, James och Jessica bakat pepparkakor! Mums! James gillade dock inte degen, men lika glada var jag och Jessica som fick äta hans del också ;) Tur att han gillade dem färdiga i alla fall!

Lite stykning hann jag också med idag.

Här regnar det bara, så julstämningen har lite svårt att infinna sig. Speciellt då man inte pyntar hemma i husen förän till helgen, eller som i vårt fall helgen den 13-14 december eftersom Rebecca jobbar natt i veckan. Man pyntar tydligen senare här än i Sverige.


Jessica njöt av tiden innan James kom hem och också skulle få en del av degen.


Hon var koncentrerad.


Det gick snabbare än vad jag trodde att baka hälften av degen. Därför hann jag och Jessica också med lite drawing innan vi skulle hämta James.


James var nöjd att vi sparat halva degen till honom. Och snäll som han var fick Jessica också hjälpa till - trots att det egentligen var hans deg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0