25 december 2008

Det är härligt att vara hemma. Snö, riktig kyla, vänner, familj samt grannar och mammas mat. Jag njuter och försöker ta in allt. Snart bär det av till fjälls för nyårsmys med Oscars familj, trots fler inbjudningar på närmare håll.

Istället för att räkna upp alla mina julklappar tackar jag istället för dem ;) Jag är så nöjd man kan vara!

Förrutom julmat och Kalle Anka agerade jag tomte åt våra grannar, vi tände marschaller längs hela Sommarvägen och tillbringade sena kvällen med efterrätt hos grannarna - tack Agnetha och Nisse ;)

Nu ska vi äta oxfilé.

Kommentarer
Postat av: Steven

Kommer ni fira midsommar på Vintervägen sen eller...? ;) Hade bra! Kram!

2008-12-28 @ 10:18:12
URL: http://azzopardis.blogspot.com
Postat av: Sofia

Japp!

2008-12-28 @ 21:26:55
Postat av: Eva

hej hopp saknar dina uppdateringar=)

2009-01-07 @ 13:45:27
URL: http://evadahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0