9 december 2008

Idag har jag namnsdag. Det är Anna.

Jag fick ett sött sms idag som påminde mig om det "Grattis på namnsdagen min lilla favorit-Anna! Puss :)"

Här i England är vi varken medveten om veckonummer (My och jag fick en chock igår när vi insåg att det var vecka 50!), namnsdagar eller röddagar hemma i Sverige (som trettondagsafton - jag hade ingen aning om att jag flög tillbaka till England på en röddag, inte konstigt det fanns få flyg att välja bland).

I England har de inte namnsdagar och vet därför inte heller vad det är. Jag försökte förklara för Rebecca och jag tror hon fattade det, men lite klurigt var det.

Idag är det 11 dagar tills jag står på svensk mark igen.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag heter oxå Anna ;) Grattis till oss!

2008-12-11 @ 15:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0