18 januari 2008

150-dagars, tema yrke. Oscar och jag utökade räddningsstyrkan.

image202
Så söta vi är!

image203
Vi kanske borde tänka om, och läsa till brandman precis som Oscars bror.

image204
Det här är vår lilla förvirrade Alex :)

image205
Målare Caroline i full utstyrsel.

image206
Alex fick kungen, därmed skulle hon stå på ett ben och blunda i 30 sekunder.

image207
Det går inte en kväll utan att Caroline nästan dör av skratt.


Tyvärr så fanns det ingen bra bild på Sofie som vägarbetare... Ni kan tänka er henne i gula självlysande kläder istället :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni ser ut att ha haft valdigt roligt men du maste uppdatera oftare nu nar jag inte kan ringa dig nar jag vill, maste ju ha koll pa vad som hander hemma ocksa :P

2008-01-22 @ 15:12:26
Postat av: Sofia

Hej Karin! Gud vad roligt att du hör av dig! Du har räddat min kväll. Jag uppdaterar mig på er resa dagligen. Självklart, håller du koll på mig så ska jag lova att bättra mig - i alla fall tiden du är borta. Saknar dig! Massor av kramar

2008-01-23 @ 21:37:56
URL: http://sofiabergman.blogg.se
Postat av: Zäby

hot pics (;

2008-01-27 @ 13:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0