29 januari 2008

Igår fyllde min bror 17 år. Grattis!

Imorse kom vi till skolan och fick ett positivt (för oss) besked. Vår engelska lärare var sjuk och vi hade ingen vikare på engelska C. Skönt! I en och en halvtimme pratade vi om Hinduismen på religionen, sedan var det lunch och en lektion kvar. Vi satte oss i klassrummet och väntade, och väntade. Ingen lärare - vi gick och kollade med en av våra "huvudlärare" som sa att svenska läraren var sjuk. Kunde han inte kommit och meddelat oss? Tydligen hade han glömt bort att de också har treor att meddela. I alla fall, en lektion på hela dagen. Trevlig dag.

Jag har även bokat möte på skolor där jag ska dela ut vår kalender som nu är färdig tryckt. Imorgon ska jag till Höglandskolan, Arnässkolan och Ängetskolan. På torsdag ska jag till Järvedskolan och Örnsköldskolan. Och jag väntar svar från Alneskolan och Själevadskolan. Det ska bli kul! Barn i den åldern är roliga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0