4 januari 2008

Bilder från när vi var ute och visade min kusin Övik en fredagkväll.

image181
Karin hängde med, trots förkylningen.

image182
Kul att Jocke hängde med :)

image183
Jag "in action". Fråga mig inte vad jag gör ;)

image184
Tor är alltid rolig att umgås med en fredagkväll.

image185
Hur mkt kan man klämma ihop Mattias ansikte?

image186
Vad tänker du på Oscar?

image187
Mattias - det finns inget att kommentera..

image188
Karin, lika söt som vanligt. Ha det så roligt i Asien :)

image189
Karin fångade mig i rätt ögonblick ;)

image190
Tydligen skulle det finnas en bild på mig ur en annan vinkel också :)

image191
Oscar ;)

image192
"Lika som bär", innan Karin klippte håret. Föreställ er Karin med längre hår, visst är vi inte så lika som alla säger? Dock kanske lika söta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0