5 juni 2008

För vi har tagit studenten!


Minuterna innan champagnefrukosten. Killarna i klass SpE3.


Flickorna i klassen.


Champagnefrukost i Rådhusparken.


Zabina, Anna E, Sanna och Ingrid i väntan på att få komma
in i skolan.


Lina och vår norrman Stefan.


Tor, Fredrik, Joakim och Dan med pappegojan Bosse
(klassens maskot).


Mikael, Victor och Christoffer.


För jag har tagit studenten!


Mamma har sytt min klänning. Visst är hon duktig? ;)


Jag och Zabina. England vs USA.


Oscar :)


Aulan börjar fyllas med studenter.


Viktor och Oscar. Snygga män!


Mammas och pappas lilla söta duktiga flicka!


Min duktiga pojkvän.


Vi har tagit oss igenom tre år tillsammans!


Någon timme innan det var dags för studentfirande på Statt.

Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis grattis sååå fina kort på dig =)

2008-06-10 @ 23:13:40
URL: http://evadahlstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack :)

2008-06-10 @ 23:17:25
Postat av: Rickard

Tiden går fort, ibland är det svårt att hänga med på hur fort faktiskt det går. Jag fruktar hur fort tiden ska gå när man blivit pensionär. Grattis till ett stort steg i livet!

2008-06-14 @ 23:51:45
URL: http://www.riceri.se/
Postat av: Sofia

Tack!

2008-06-15 @ 20:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0