15 november 2008

Igår kväll kände jag ett behov av att få träna! Jag tränade både i måndags och i onsdags, båda gångerna Body Combat. Och jag ska träna Body Pump imorgon. Dock kände jag att jag hade velat klämma in ett till pass där emellan, men det gick inte i veckan för jag har varit barnvakt både tisdag, torsdag och fredag. Det som däremot är bra är att jag känner mig träningssugen och vill träna, och det är kul! Det hade varit värre om jag bara tvingade mig dit varje gång bara för att jag betalar 32 pund i månaden för träningskort.

My och jag var i Sutton idag. Jag skulle bara köpa en röd tröja att ha till leggings som jag såg igår. Min plan var att jag bara skulle lägga ut 15 pund idag - lika mycket som tröjan kostade. Det slutade i 50 pund! Och jag som skulle köpa julklappar för mina veckolöner... I alla fall, dagen slutade med den röda tröjan, ett halsband att ha till, skjorts från Top Shop och en cardigan från Primark. Och då har jag redan i veckan köpt trosor och en träningstop, i och för sig från Primark så jag betalade väl 6 pund för både trosor och top, men ändå...

Imorgon - träning, IKEA och nya Bond filmen på bio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0