20 november 2008

Jag tog fram mitt extra element som man kan stoppa in i eluttaget igår kväll då jag höll på att frysa ihop till en isklump. Efter tio minuter frågade jag mig själv varför jag inte tagit fram det tidigare? Min plan var att jag skulle spara det till kyligare tider - men frågan är om det kommer att bli så mycket kallare än så här. Det är ju trots allt mitten på november.

Det bästa med mitt element är att det inte låter. Så Rebecca och Ian behöver inte veta att jag har det på hela tiden ;) Och jag kände mig bättre i min förkylning imorse, vilket säkert beror på att jag kunde somna utan filt igår tack vare elementet.

Eftersom jag kände mig bättre i min förkylning blev det Body Combat ikväll. Det var härligt!

Dags för duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0