27 november 2008

I veckan har jag jobbat till kvart över åtta hela veckan. Vilket innebär pickups, supper, bath and bedtime.

Och självklart lite kvällsbilder!


I helgen har hela familjen Macfarlane haft storstädning. "Eftersom att inte tomten kommer med mer leksaker då han ser hur många de redan har" så behövdes det en rejäl sortering. Och det blev inte mycket kvar. En del saker kom dock fram i städningen, som denna pirat outfit t ex.


James again.


Jessica väljer godnattsaga.


Jessica valde den bok hon kan utan till. Och självklart läste hon den för mig.


Och den här bilden får avsluta det hela för idag. Jessica, jag och James.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Gu vad dom har växt sen jag åkte!! Saknar dem =) Hälsa dem.. o njut av resten av tiden =) Vet du om R o I börjat söka efter ny aupair tills efter du åker än?

2008-11-28 @ 09:14:37
Postat av: Sofia

Ja, det har dem.

2008-11-28 @ 10:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0