15 oktober 2008

Igår packade Karin sin resväska och begav sig hemåt. Hon är redan saknad.

Idag klev jag upp tidigt, blev bjuden på frukost hos My och vi begav oss sedan till Gatwick för att hämta upp Mys bästa kompis Mia (ombytta roller ;)) Hon ska stanna tills på söndag.

Jag har varit på min engelska lektion, ätit lunch, hämtat Jessica, städat i köket och i "the dining room" samt strykit lite.

För er som vill ha nyheter från Norge så har Oscar och Viktor flyttat in i deras nya lägenhet igår och allt går bra. Just nu är det snåla och har stängt av alla element (men förhoppningsvis återfår de vettet innan jag kommer på besök!). De jobbar ganska ofta ändå, mycket industriarbete har det blivit. Sammanfattningsvis har de det bra, och trivs! :)

På måndag kommer mamma och pappa på besök!

Kommentarer
Postat av: Zabina

Tack för uppdateringen om grabbarnas liv! Du verkar ha det bra, jag trivs mer och mer för var dag som går! :)Ska fixa färdigt mina morgonsysslor och sedan bege mig till gymmet för att biffa! Sköt om dig!

Puss och kram

2008-10-16 @ 15:39:08
Postat av: Kamilla

Hmm. There's snål and there's dumsnål...

2008-10-17 @ 22:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0