30 oktober 2008

Det har aldrig snöat så här mycket på sjuttio år i England. Coolt!

Fast landet är dock inte gjort för halka. Det var kaos på M25 runt hela London. Den största motorvägen stod helt still. Tur att jag inte behövde ta mig till Heathrow igår. Tur är också att mitt flyg går på morgonen på tisdag så jag måste ta taxi härifrån klockan fyra på morgonen och då är det ingen trafik, men mest tur av allt är nog att jag inte bokat ett enda av mina kommande åtta flyg med Sterling.

Idag har jag varit med barnen hos My hela dagen då vi hade födelsedagskalas hos henne idag. Hon fyllde 19 år igår. Grattis tjejen!

Nu ska jag ta igen mig lite, försöka få i mig middag även om jag är mätt på all tårta och svenska chokladbollar. Sedan blir det vattengympa!

Imorgon jobbar jag bara till tio, och det är Halloween. Skönt!

Jag bjuder på en bild av mina barn i deras halloweenmasker.


Kommentarer
Postat av: Josefin

haha gud va söta dom är!

2008-10-30 @ 20:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0