4 oktober 2008

Idag fyller min farfar 80 år, grattis!

Den senaste veckan har passerat i racerfart. Det känns som om det var igår jag och My hämtade Tor, Mattias och Joakim på Gatwick, fast vi i själva verket lämnade av dem och tog avsked. Veckan har varit rolig. Sedan i söndags när vi var i Hyde Park har vi hunnit med en hel del. I månags var jag och My ute i London på kvällen tillsammans med grabbarna. På tisdagkvällen kom de till mig och vi åt hamburgare på en pub här i Epsom tillsammans med Joahanna, Malin och My. Kvällen gick för snabbt. Onsdagen tillbringade jag tillsammans med Johanna och hennes 2 åriga pojke Sam samt 8 månader Adam. V babysimmade, det var kul! På torsdagen tog jag mig in till London och mötte upp garbbarna. Vi besökte bl a Abbey Road (ni vet där Beatles spelade in en skiva 1969). Jag kände mig på bra humör och köpte en Beatles kortlek till My, samt ett vykort på Beatles eftersom hon gillar dem väldigt mycket. Igår åt grabbarna tacos hos mig till lunch och sedan fikade vi på Starbucks. My hade med sig Tasha och jag som jobbade tog med mig Jessica. Precis som alla andra dagar gick den för snabbt och plötsligt var vi på Gatwick för att ta avsked. Idag har det varit lite tomt. Så är det alltid efter man haft besök, eller varit på besök.

På torsdag kommer Karin!

Saknar er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0