7 oktober 2008

Flygbiljetterna är bokade. Den fjärde november landar jag i Norge.

Idag har jag varit duktig och städat, diskat, plockat undan i köket, tvättat, strykit (mina egna kläder dessutom!) och lagat mat åt barnen - även om det bara var så enkelt som en tonfiskmacka, vilket barnen hade beställt.

Jag postade ett paket som Rebecca skulle skicka till sitt gudbarn i Switzerland och bjöd Jessica på en chokladmuffins från Starbucks när vi ändå var inne i Epsom.

Mellan städningen och pick up Jessica gick jag en sväng inne i Epsom. Köpte en keps (prövad idag, insåg att den är väldigt bra i regn och storm) samt tre pocketböcker så jag kommer in i den skriftliga engelskan också. Ser fram emot den läsningen :)

Innomhus är det 18 grader, jag är glad och nöjd och det är bedtime.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0