17 september 2008

Det händer inte så mycket nytt när man jobbar. Idag var jag på min engelska kurs, åt lunch med Anna-Maria, hämtade upp Jessica sedan James och lagade middag åt dem. Strök det som fanns att stryka, vilket var väldigt lite. Nu väntar jag på att barnen ska se färdigt på deras barnprogram, sedan är det bath- och bedtime. Ikväll jobbar jag till kvart över åtta, så jag ska passa på att göra min engelska läxa och bara ta det lugnt.

My har halsfluss så hon är inte heller så mkt till sällskap.

Om det är fint väder till helgen ska vi passa på att åka till Brighton medans vädret fortfarande tillåter det.

Till helgen åker mamma och pappa till Skåne och hälsar på farmor och farfar - jag skulle velat varit där.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Brighton. Wow. Där var jag ju nyss.

2008-09-17 @ 22:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0