20 september 2008

Igår städade jag på förmiddagen och sedan drog jag, Anna-Maria och My in till London. Vi besökte Camden, Oxford Street (Top Shop med tre våningar), Picadilly Circus och Trafalgar Square. Jag införskaffade ett par svarta skor, födelsedagspresent till Karin som fyller 20 år (grattis i förskott) och vykort.

Idag hämtade jag upp My i Sutton, och sedan åkte jag, My och Anna-Maria till Box Hill. En stor nationalpark på "a hill". Vilket man inte riktigt kan säga är ett berg, men inte heller en kulle. Ni får se på bilderna. Det var grymt fin utsikt över södra England.

Ikväll ska vi vara hos Johanna, för hon är barnvakt.


Jag och My efter vår lunch i Camden.


Jag och My i Camden.


Anna-Maria, jag och My på Trafalgar Square.

Bilder från Box Hill kommer imorgon, då får ni avgöra vad ni tycker att hill ska räknas som. Du som ska bli engelskalärare Karin, help me out here.

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, jag är nog faktiskt inte rätt person att fråga om det där, återkom om tre terminer så kanske jag kan hjälpa dig :P

2008-09-20 @ 22:45:27
Postat av: Sofia

Jag som trodde ni lärde er ngt ;)

2008-09-21 @ 01:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0