24 september 2008

För precis ett år sedan tog jag mitt körkort. I elva månader har jag kört på rätt sida och i en hel månad har jag nu kört på fel sida! Jag är rädd för att sätta mig bakom ratten när jag kommer hem till Sverige över jul..

Idag fyller även Karin 20 år! Grattis! Jag skickade ett vykort och sa grattis, jag köpte två presenter i Camden, och jag ringde henne när hon var hemma i söndags och sa grattis. Idag pratade jag med henne på msn, otroligt glad för att hon ska komma hit om tre veckor och glömmer totalt att säga grattis! Det är inte jag, jag känner inte mig själv idag. Förlåt Karin.

Idag har jag strykit ännu lite mer, tvättat mina egna kläder då jag inte hade några sockar och trosor kvar, hämtat barnen, tvättat lite av deras kläder, recyclat, köpt världens godaste pizza med Johanna och sedan gråtit till Titanic med My, Malin och Johanna.

Mamma och pappa är hemma igen och jag kan andas ut.

Saknar er!

Kommentarer
Postat av: karin

Haha det är ingen fara, vykortet och allt annat var alldeles tillräckligt :) Längtar till den nionde!

2008-09-25 @ 13:38:40
Postat av: Sofia

Jag också!

2008-09-25 @ 17:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0