14 april 2009

Nu har jag och Oscar sökt universitet. Så där dagen innan sista anmälningsdag. Vilket våra föräldrar tycker vi kunde åstadkommit tidigare "ni kan ju göra allt på internet, och gör allt jätte snabbt. Varför kan ni då inte göra det här också?" Men på något sätt (även om man kan tacka nej) så är det nu vår framtid avgörs. Det tar emot lite, samtidigt som vi båda är peppade och sugna på att börja plugga igen. Oscar sökte civilingenjör med inriktning teknisk fysik och jag sökte civilekonom (båda i Uppsala, men det har ni säkert förstått).

Imorgon åker jag till Östersund för tre mysiga dagar med Pernilla.

Kommentarer
Postat av: Bea

Lycka till! och hälsa östersund från mig, pluggade där i tre år:)

2009-04-15 @ 07:54:38
URL: http://beatriceanderss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0