20 april 2009

Helt plötsligt över natten har jag blivit dunder förkyld. Jag har ont i hela kroppen, nacke och axlar värker, jag fryser, har huvudvärk, nyser och snorar om vartannat. Till råga på allt har jag jobbat 8.45-17. Nu är jag helt slut.

I helgen har jag jobbat. Efter jobbet igår var jag hos Anders och spelade tvspel, och jag fick även en del gamla tröjor som han sorterat bort. Stora killtröjor är alltid mysiga!

Nu ska jag kurera mig, tur att jag är ledig imorgon innan det kör igång igen.

Kommentarer
Postat av: Steven

Hehe, stora killtröjor...ser sådana där stora collegetröjor framför mig...lite hip-hoper på dig isåfall :)

2009-04-24 @ 15:46:40
URL: http://azzopardis.blogspot.com
Postat av: Sofia

Haha, inte riktigt ;) Bara att mysa i hemma =)

2009-04-25 @ 08:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0