19 augusti 2009

Alla mina kläder är packade (förrutom de jag ska ha ikväll när vi ska ut med jobbet på avskeds- och avslutningsfest). Nu är det bara småsaker kvar - problemet är att man kommer på mer och mer allt eftersom! Jag kommer aldrig att vara hundra procent klar!!

Igår var jag hos mormor och morfar. De har en stor trädgård med alla möjliga bär och grönsaker. Jag plockade krusbär, rabarber och hagtorn, dessutom skickade mormor med mig morötter, potatis och lingonsylt (katastof att ha köpt lingonsylt i kylskåpet i Uppsala). Så nu kan jag njuta av riktig lingonsylt, goda pajer och krämer i höst.


Nog med packandet för idag. Nu ska jag laga mat, duscha och ladda inför ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0