23 augusti 2009

Så var vi i Uppsala. I helgen har vi packat upp, varit på IKEA samt storhandlat mat. Vi tackar mamma och pappa för allting i helgen, utan dem hade det inte gått så bra!

Imorgon börjar Oscar skolan och jag är ledig en vecka till. Jag är avundsjuk på Oscar som får börja nu (som alla andra också verkar göra här utav de vi känner..) och Oscar är avundsjuk på mig som får vara hemma och komma in i allt och bo in sig. Hade vi varit hemma båda två hade det nog känts rikigt bra! En vecka i en stad där de få man känner har fullt upp hela tiden är väl inte riktigt det allra bästa man kan önska sig!

Imorgon ska jag fördriva tiden med att städa lite, tvätta (så snabbt högen med smutskläder växer!) och köpa lite kurslitteratur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0