21 februari 2009

Trots att vi kom i säng väldigt sent klev vi upp redan vid tio. Solen sken, My och jag begav oss ut för att få lite frisk luft och samtidigt köpa nybakta baguetter. Och solen inte bara sken - det var varmt ute! Vi åt sedan baguetter och tittade på Saltkråkan.

På eftermiddagen begav vi oss till Camden och avnjöt en glass i det vackra och varma vårvädret. I solen var det ca 15 grader och vi gick runt i tunna leggings (jag brukar alltid ha dubbla i vanliga fall), linne och tjocktröja. Det går inte att beskriva känslan. Inte heller går det att förstå att det bara är den 21 februari och att snön ligger som ett tjockt lager hemma i Sverige och väntar på mig. Jag kommer få en "köldchock" om fyra dagar!

Allt för att få er att börja längta efter våren, här kommer några bilder från idag!


I Belzise Park, utanför Malins hus.


Belzise again.


My med våra nybakta baguetter.


My i Camden.


Jag i Camden.


Jag har sagt det förut och säger det igen, engelsmän verkar inte tåla värme. Första dagen på fyra månader som solen värmer på riktigt och värmen inomhus lyckas nå 20 strecket öppnas fönstren och förblir öppna hela dagen. Kan vi frusna svenskar inte bara få njuta av värmen för en gångs skull?

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jag längtar faktiskt inte efter våren när jag ser bilderna. All snö här gör mig lycklig. =)

2009-02-22 @ 00:38:13
Postat av: Sofia

Haha, jag ser faktiskt också fram emot att komma hem till snön.. Men, det var still en härlig känsla! ;)

2009-02-22 @ 12:00:02
Postat av: Zabbis

WOOOW! Snyggt kort på dig!!

2009-02-22 @ 17:07:01
Postat av: Sofia

Thanks!

2009-02-22 @ 18:38:29
Postat av: Alexandra

Jag vill ha VÅÅÅÅRR!!!

2009-02-23 @ 18:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0