24 februari 2009

Det mesta är packat. Jag har sagt hejdå till Rebecca, Jessica och James. Båda barnen hade väldigt svårt att somna, speciellt Jessica. Hon grät och sprang till mig hur många gånger som helst för att säga att hon kommer att sakna mig. Båda barnen fick varsin bild av mig tillsamman med dem, vilka blev väldigt uppskattade. James hängde den brevid huvudkudden och Jessica hängde den under bokstaven Q, men bild på en queen (hon har ett alfabet runt hela väggen med stora bokstäver).

Jag fick en bok med bilder av James, Jessica, Iain, Rebecca och mig. Innuti hade James skrivit så fint!


Det känns som om min kropp är uppdelad i två läger, en som vill åka hem och en som vill stanna. Jag har ett liv här, och ett som har stannat upp och väntar på att jag ska komma hem i Sverige. Jag vill ha båda, men det går inte. Som sagt, jag slutar med flaggan i topp i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0