25 februari 2009

Nu sitter jag på tåget från Arlanda mot Sundsvall. Jag gillar egentligen inte tåg, och jag blir åksjuk av dem. Men att åka första klass och bli bjuden på frukt, tidningar och gratis internet lättar ändå upp det. Jag har tagit en åksjuktalett och ska försöka sova en stund. Det har inte blivit så mycket sömn de senaste nätterna.

Förresten så gick båda mina väskor igenom viktkontrollen, kom med flyget och fanns på bagagebandet på Arlanda. Fast killen på Heathrow försökte få mig att betala min extra väska en gång till... Men det lyckades han inte med ;)


Tiden har gått så otroligt snabbt! Sex månader i ett ögonblink. Det känns som om det bara var några veckor sedan jag höll på att gråta mig i bitar då jag skildes från alla där hemma. Hade jag vetat att det skulle gå så här snabbt och att jag skulle ha det så roligt som jag haft då hade jag tagit glädjeskutt in på flygplanet.

Kommentarer
Postat av: My

kom du hem ordentligt sofia?

jag var nara pa att grata en skvatt nar jag laste ditt sms imorse, men fingers gav mig te och forbjod mig fran tarar.

det ar helgratt vader i banstead, mina barn ar och simmar och jag har redan trakigt. ikvall ska jag vara barnvakt, men nu sitter jag har, luktar man och tanker verkligen inte duscha.

at Mels smaklosa potatismos till lunch, som jag redan papekat var det ingen smakupplevelse upp till skyarna inte.

Jag tror Banstead saknar dig.

jag saknar dig.

2009-02-25 @ 17:33:38
Postat av: anna-karin

Åh vad jag är avundsjuk på dig. Jag vill också sitta på ett tåg påväg till Övik. Men som du säger, tiden går fort och jag sitter nog där jag med snart.

2009-02-26 @ 14:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0