27 februari 2009

Oscar och jag var en sväng på stan idag när mamma klippte sig. Det resulterade i varsitt par ecco skor, snygga och bekvämma! Jag har även kört bil idag, lite uppvärming för imorgon när jag ska köra en av bilarna till Åre. Det är inte så knepigt med högertrafik ändå.. :)

Nu har jag packat klart och är redo för fjällen. Vi är tillbaka om en vecka!



Det är förresten skönt att kunna gå hemma i t-shirt/linne och mjukisbyxor och inte behöva frysa. Det är fortfarande liksom varmt.

Kommentarer
Postat av: Malin

SOFIA!!! Hur får jag tag i One tree Hill avsnitten??? Hjälp!Du sa att de var en annan sida men vilken? Miss you babe! Puss O kram

2009-03-04 @ 11:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0