"But Sofia, it has got pockets.."

Är det där din pyjamas frågar Jessica när jag kommer insläntrandes i köket, nyvaken och vääldigt trött, i mjukisbyxor och tjocktröja. Ja, svarar jag (för jag sover ju i det med pyjamasen under för att det är så kallt) och tänker inte med på det. Jag antar att Jessica ska acceptera det och babbla vidare om sin väska som tappat sin namnskylt, men icke. Hela Jessica tystnar och försöker ta in det jag sagt, men hon får det inte att gå ihop så istället säger hon "But Sofia it can't be, it got pockets.." Hon är söt.

Nu ska jag ta barnen till skolan, och sedan heja på James i hans Pancake race (det är pannkakansdag i England, dagen heter dock något helt annat, men den ska tydligen ha samma innebörd som vår fettisdag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0