Denna snö..!

Det är en ganska spännande upplevelse det här med snökaoset som "lamslår" London.

Det känns som om vi skulle vara insnöade, som att det inte fanns en chans att ta ett steg utanför dörren. Vi kan inte åka och handla, barnen kan inte gå ut och leka (för de har inga skor eller kläder för snö), vi kan inte åka och göra något med barnen, jag kan inte åka och hälsa på My eller göra något annat - det gäller att hålla sig inne. Allt detta pga 2 decimeter snö!

Det går inte att föreställa sig scenariot och känslan förän man varit mitt uppe i det. Jag hade hört talas om att snö skulle kunna lamslå England, men jag trodde inte för en sekund att det skulle ske när jag var här.

James och jag lekte skola idag. För James saknar skolan och önskade att den skulle öppna imorgon (vilket den inte ska, tidigast på onsdag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0