Pancake race

16 timmar återstår på engelsk mark. Jag har fikat avskedsfika med My, sagt hejdå till My och gråtit lite.

Jag har även hunnit med att städa mitt rum och packa klart. Just nu sitter jag i trosor, sockar och en pyjamasöverdel som jag ska slänga. Kläderna jag ska ha imorgon ligger på sängen. Vågen visar exakt 22,7 kg på båda väskorna! Maxgränsen är 23 kg, så håll tummarna för att min våg stämmer eller till och med visar lite för mycket!

Som jag nämnde är det "pannkakansdag" i England idag och barnens skola genomförde deras klassiska Pancake race. Pancake race går ut på att man ska springa stafett och samtidigt med en stekpanna kasta en pannkaka i luften. Riktigt kul!


Startfältet. James lag är längst till vänster. Man kan skymta hans gråa jacka längst bak i ledet.


Jessicas klass.


En pannkaka i stekpannan, en i luften högt ovanför huvudet och en på väg ned på marken.


Enda bilden jag fick av James. Men här kastar han upp pannkakan högt i luften på väg in i mål.


Vinnarlaget (inte James lag) fick tävla mot varandra på slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0