23 januari 2009

Idag kände jag mig som en riktig engelsk mamma. Jag började jobba på eftermiddagen, spelade lite spel med barnen. Skjutsade James till pianolektion (han är fem år, det är coolt!) som varade i en halvtimme. Vi åkte hem, snabbt lagade jag till önskemiddag bestående av toast och boiled eggs. Snabbt ned i badet, borsta tänder, på med pyjamasar, hämta alla gosedjur och snabbt läsa godnatt saga. Ned i köket, på med ugnen, in med pizzorna, duka, städa undan och göra sallad. Sedan dök de fyra flickorna upp för vår pizza night.

Imorgon ska vi på IKEA, men först Body Combat på morgonen.

Ians bror, Gordon, från Glasgow är här i helgen. Han har definitivt ärvt alla "good-looking" gener som fanns i den familjen. Jag har lite svårt att förstå honom ibland. Han talar snabb skotska! Men det är coolt att höra riktig skotska, och inte bara på TV.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du har väl alltid varit en liten mamma

2009-01-24 @ 23:42:38
Postat av: Sofia

:)

2009-01-25 @ 02:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0