7 januari 2009

Back in England again for two more months.

Sedan i måndags har det inte hänt speciellt mycket. Jag var förkyld, rejält förkyld på måndagen när jag satte mig på planet mot Stockholm och sedan London. Då är det inte kul att flyga! Trött anlände jag på Heathrow där jag möttes av Iain.

På tisdagen sov jag ut - eller så gott jag kunde med en täpp och rinnande näsa. Jag åkte till My i någon timme, hämtade barnen från skolan, strök och träffade en ny au-pair från Tjeckien. På kvällen blev jag magsjuk och har varit det hela natten, samt halva dagen. Nu börjar det gå över och jag har lyckats få i mig en rostad macka och lite te. Jag är glad att det inte varade längre. Förkylning och magsjuka är inte en bra blandning kan jag lova.

Idag har jag också jobbat, trots förkylning och magsjuka. Det gick bättre än förväntat. Jag hämtade barnen från skolan och vi tittade på Ratatouille och Madagaskar. Jag skulle hälsat på Johanna idag, men så blev det inte heller.

Nu håller jag tummarna för att barnen inte ska ha smittats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0