Sena nyårsuppdateringar!

Tillsammans med Oscar och hans bror åkte jag upp till Oscars föräldrar i deras fjällstuga över nyår. Det var mysigt, snörikt och en bra uppladdning inför mina två sista månader här.

Vi pimplade och jag fångade fem fiskar - nu har jag fått totalt sex fiskar under hela mitt liv. Vi åkte skoter, åt god mat, smällde raketer och njöt av att få vara i fjälls igen.

Här kommer lite bilder från fjälls. Dessvärre blev det inte speciellt många utebilder då det var kallt vilket gjorde att man inte ville ta av sig vantarna.


Det var mycket renar på vägen upp.


Jag hade kul på skotern.


Det var snö upp till knäna och lite till. På ställen där det inte drevat något alls var det ca 57 cm.


Oscar =)


Oscar och jag, i väntan på nyårs buffé.


Familjen Ottosson.


Johan, på väg tillbaka till stugan för att skjuta nyårsraketer.


Jag och Oscar, mätta och belåtna.


Johan får avsluta min nyårsrapportering.

God fortsättning på 2009!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad mysigt ni verkar ha haft det! Hade gott i England kram

2009-01-08 @ 09:20:36
Postat av: Sofia

Tack vännen! Ta hand om dig i Östersund! Kramar

2009-01-08 @ 11:42:20
URL: http://sofiabergman.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Nu kom jag på vad jag tänkte be dig om medan du var hemma. Jag tänkte säga att du skulle be någon bra fotograf fixa en fin närbild på dig och Oscar tillsammans, för studentpresenten. =D

2009-01-08 @ 15:45:31
Postat av: Sofia

Vad menas med en bra fotograf? ;)

2009-01-08 @ 16:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0