11 juli 2009

Idag har jag jobbat min sista dag innan semestern på en vecka. Det känns riktigt skönt!

Min 20:e födelsedag passerade lilka snabbt som alla andra dagar nu förtiden. Och jag fick mycket som jag hade önskat mig och mer där till! Bl a svarta temuggar, bismark vristlänk, en dag på IKEA med (bara!) pappa, stor canvastava med bilder från min fallskärmshoppning, cykelkorg, slickepott med jordgubbar (!) på, kladdkakeform, grillbestick, en snurrad halskedja i guld, pengar och morfars egen gjorda smörknivar samt slevar.

Igår åt jag födelsedagsmiddag på Mamma Mia med familjen och Oscar. Det var mycket gott och trevligt!

Nu ska det packas inför Ölandsresan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0