4 juli 2009

Ledig efter fem tuffa arbetsdagar. Halva styrkan är på semester (bl a våra två chefer Jocke och Paula) och på torsdag kvällen snubblar vår tillsatta chef i trappen ute på lagret och hamnar på akuten där de konstaterar en rejäl stukning och rekomenderar en veckas sjukskrivning, vilket inte riktigt fungerar i semestertider. Spännande att se hur allt löser sig i veckan med en chef hoppandes på kryckor! Och en man mindre att räkna med.. Redan i fredags märkte vi hur mycket våra chefer egentligen gör. Jag är glad att jag går på semester efter denna vecka!

På torsdag är det min 20-års dag och då ska det firas! Både jag och Oscar är ledig samtidigt också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0