2 juni 2009

Självklart håller jag mig som vanligt uppdaterad på livet i England. Livet som fortsatt utan mig.

Ur My's resedagbok:
"dom river upp hela vÅrt kÖksgolv/tvÄttstuge/toalettgolv, det luktar avlopp i hela huset och jag har flytt ut i trÄdgÅrden med en flaska vatten och min bikini. MEN, jag Är iallafall en kÄmpe, och jag kan klara precis vad jag vill - ibland Är jag sÅ jÄvla envis."

Idag är en sådan dag då jag verkligen vill tillbaka till England. Livet var så enkelt och bekymmersfritt där. Där hade eller (egentligen har) jag underbara vänner som jag saknar otroligt mycket. Och två barn som var helt galet mysiga. Som jag sagt tidigare, det är två helt olika liv och jag hade gärna levt dem båda! Nu har jag varit i Sverige i tre månader och jag är uttråkad. Jag vill tillbaka till England. Till My, Malin, Johanna, James och Jessica. När jag hade gjort mina sex månader i England kände jag mig klar, då ville jag till Sverige - tillbaka till verkligheten. Men nu är jag redan less på "verkligheten". Ge mig en månad i England, och jag skulle njuta. Jag skulle ta tillvara på varje sekund.

Idag är en sådan dag jag vill ha allt som jag inte kan få. Tänk om man kunde hoppa mellan olika liv när man kände för det.

Jag längtar till Uppsala, då händer det något nytt. Det kanske blir mitt tredje liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ah, james &jessica var sa glada att se mig igar, har ju inte traffat dom pa over en manad! dom pussade pa mig och jessica vagrade ga och lagga sig, jattesota!



rebecka ar jatterund om magen, oscar ar fortfarande sa att man vill strypa honom och ian sag jag inte.

2009-06-02 @ 20:35:50
Postat av: Sofia

Haha, lika söta som alltid alltså ;) De saknar säkert en au-pair, en lekkompis! Tur Josefine kommer snart.



Åh, tänk och få uppleva det barnet! Haha, ja.. Oscar.

2009-06-04 @ 10:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0