19 mars 2009

Jag jobbade min första dag idag. Livet på ICA är sig likt. Förrutom snyggare personalrum, fräschare omklädningsrum, större lager, nya arbetsbyxor och skjortor (snygga dessutom!). Det är lika roligt att komma tillbaka och jobba med så roliga och omtänksamma arbetskamrater. Och alla kunder dessutom! Många kände igen mig, men kunde konstatera att jag inte jobbat på ett tag. England väckte stort intresse, och gamlingarna blev imponerad. Jag är peppad för sex intensiva veckor på ICA!

Jag och Alek tränade Body Pump idag. Helt nytt program för de kommande tre månaderna. My - pallra dig på ett pass i England. Du kommer att vara helt slut, så se till att Mel kan skjutsa ;) Det är roligare, men jobbigare än det förra. Och grymt bra musik! Imorgon blir det spinning igen.

Nu ska jag smälta allt kalasande ikväll med lite te!


Och inte att förglömma! Grattis Tor på din 20-års dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

En intressant fundering...har alla ställen samma bodypump pass? Alltså alla ställen som köpt in det från Les mills?

2009-03-20 @ 10:00:58
URL: http://lindatjallden.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja, det ska de ha. Fast när de byter program skiljer sig väl något. Beror lite på när ledarna får sin utbildning.

2009-03-20 @ 10:12:07
Postat av: my

nej, jag haller ju precis pa att bli av med mina maskulina armar, ingen mer body pump for mig.

2009-03-20 @ 10:36:19
Postat av: Sofia

Äh, fegis ;)

2009-03-20 @ 11:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0