13 september 2009

På tisdag har jag pluggat i två veckor (det känns som två månader). Vi har hunnit läsa fem artiklar på 20 sidor var, två engelska böcker på 250 sidor var och haft två seminarium med tillhörande grupparbeten. Tempot är inte nådigt!

På onsdag har vi tenta, så varför jag inte uppdaterat är för att det inte känns som om jag har ett liv, eller rättare sagt jag hinner inte ha ett liv. Här pluggar vi, äter och sover. (Och har nollning så klart.. men jag åkte på förkylning förra veckan med feber så jag missade några grejer där).

På onsdag eftermiddag ska jag i alla fall ta tag i mitt liv. Då ska det städas, tvättas och umgås med Caroline på stan för att sedan på kvällen möta mina klasskompisar för "Sensation White" (en av våra nollningsevent). Alla ska vara vitklädda och det är någon slags lasershow. Coolt!

På fredagkväll ska jag, Oscar, Caroline och Viktor på reccegask på Norrlands Nation (finare sittning för oss som börjat på universitet)! Jag har inhandlat en knälång klänning, nu saknas bara sjal och strumpbyxor. Oscar har köpt skor - han kom inte undan längre.

Dags för film innan vi ska sova! (Ps. Vi lever i alla fall!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter underbart! Hoppas pluggandet inte blir överväldigande. Men du är smart och snygg så du klarar det :)



kram kram

2009-09-14 @ 16:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0