17 september 2009

Tentan är över (för denna gång). Om redan tre veckor har vi nästa! Och seminarieuppgifter som bara ligger på rad och väntar vilket innebär att det inte blir någon vila här inte. Men jag tar ändå och unnar mig lite frihet i några dagar!

Igår kväll hade vi nolling vilket innebar som jag nämnde tidigare, Sensation White. Alla var vitklädda och vi hade super kul, alla såg det ju som tentafest mer än nollefest! 150 ekonomstudenter och alla faddrar samt generaler, så vi var en del.

Imorse hade vi tvättid (vi har inte tvättat på två veckor, så både jag och Oscar började få slut på sockar och underkläder..) så det var bara att kliva upp. Nu ska jag snart iväg och handla, även kylskåpet är ganska tomt då jag har en sambo som lever på mjölk! Willys är bra här i Uppsala, de har MILKO produkter och till billigare pris än Arla som egentligen gäller här. Det är konstigt, med tanke på transporter och liknande.

I eftermiddag kommer Zabina upp från Stockholm och vi ska träffa Caroline för mys på stan med middag och shopping inför vår reccegask imorgon på nationen.


Har jag nämt att min au-pair familj fått sitt tredje barn nu. Och hon ska heta Sophie! (Jag vill inbilla mig att jag haft lite inflytande där.. ;)) Hittade ett typiskt svenskt kort att skicka.





Är det inte klockrent? Det kommer att slå alla engelska tråkiga kort ;) (trots att jag måste översätta..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0