10 december 2010

Imorgon är det lussegasque på Norrlands Nation! Det har jag längtat till hela veckan. Få klä sig fin, äta god mat, massor av folk och julstämmning som bara den! Dessutom ska vi på fördrink/glögg hos min kusin Niklas vilket ska bli riktigt kul!

Ikväll blir det Idol, julmust och godis. Spendrups julmusten kostade fem kronor på ICA Maxi för en och en hlalv liter och godisen var 50 kronor rabatt om man köpte ett kilo. Så Hanna och jag köpte ett halvt kilo var. Jag får ju egentligen inte köpa godis, men det är ju bara jul en gång om året :)

Förresten är jag och Oscar hittills uppe i en och en halv blå IKEA kasse med inslagna julklappar! Det kan bli spännande att ta med sig på tåget och bussen till Övik..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0