14 december 2010

Förr, när jag var liten, längtade jag efter julafton för att man hade önskat sig tusen saker och längtade efter att få öppna alla julklappar. Idag är det inte riktigt likadant. Jag längtar fortfarande otroligt mycket efter julafton men nu är det för att få se allas glädje och uppskattning när de öppnar mina julklappar. Speciellt mycket längtar jag till julafton när jag hr riktigt bra julklappar som jag helst av allt skulle vilja att personen i fråga öppnade nu, på en gång! Men jag får precis som när jag var liten snällt ge mig till tåls.

Dessutom kommer vi fira julafton på juldagen för att pappa jobbar hela julveckan, men dock mindre på juldagen än julafton förhoppningsvis. Så då är det en dag till att vänta! På julafton är jag hos Oscar istället och det ska bli riktigt mysigt att få fira med dem också.

I år ser jag mest fram emot att få ge min julklapp till pappa, men också Oscar och hans bror. Alla mina julklappar är bra tro inte annat, men den till pappa är snäppet bättre och har varit lite tidskrävande...

Kommentarer
Postat av: EwaKarin

Trevligt att du också blir med oss på julafton!Jag längtar tills det blir lite folk i huset,nu är ju Johan i storstan också.Kram!

2010-12-18 @ 18:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0