26 december 2010

Igår firade vi julafton hemma och åt god mat och öppnade många paket. Jag fick bland annat en längre guldkedja till min gulddroppe som jag fick av farmor och farfar när jag döptes. Fick också pengar av farmor och farfar och mormor och morfar. Även en kökstermometer, tofflor och satinsängkläder bla a.

Idag är jag trött och sliten. Tog en sväng till Pernilla och Daniel för att snusa på Benji och mysa lite. Hoppas på besök av Anders ikväll. Jag borde packa med. För imorgon åker vi till fjälls. Håller även tummarna för att Oscars bror följer med.

Dags för te och lussebullar.

Kommentarer
Postat av: Hampus mamma

Veckans blogg är nu utsedd! kika in & titta om det blev du :)

2011-01-06 @ 22:53:44
URL: http://sandraaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0