20 januari 2010

En och en halv extra dag ledigt innan vi börjar igen. Jag klagar inte :) Så idag är jag hemma och gör det man borde göra om man en dag är hemma. Tvättar och plockar ihop lite av Oscars sockar som ligger över hela lägenheten. Ikväll ska vi äta pizza, så jag ska ned och handla lite inför det och även förbereda pizzadegen.

I måndags var jag på IKEA och köpte två tavellister och ett paket ljusstakar. Vi hade en hel tom väg i vardagsrummet som vi inte riktigt visste vad vi skulle göra med och vi tyckte inte heller att en stor tavla skulle passa jätte bra där.

Resultatet av mina inköp blev så här (dock svårt att med bild visa hur häftigt det var i verkligheten..)






Kommentarer
Postat av: pappa

tänk om det tar eld i hyllan?

pappa

2010-01-23 @ 16:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0