22 juli 2010

I veckan som gått har jag jobbat, blivit utskälld av kunder - tänk att alla kunder aldrig kan fatta att det ibland kanske är de själva som gjort fel och skrivit på saker de inte borde - men också fått mycket beröm av andra kunder. Sålt ett antal nyckelkunder och firat Swedbanks skräll på 1,6 miljarder i vinst istället för 6 miljoner vilket oberoende analytiker spått på deras analytiska sätt. Kul!

Även hunnit fira Camilla och ha en trevlig kväll tillsammans med henne och Pernilla. Imorgon blir det pizzakväll hemma hos Pernilla och kanske att Camilla dyker upp då med. Ibland, men bara ibland märker jag att jag är elva respektive arton år yngre än mina underbara vänner. Camilla som har Hampus som redan är 11! Och Pernilla som ska ha barn snart. Men det är kul, vi är en sådan bra blandning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0