3 juli 2010

Äntligen får jag avslöja den bästa nyheten som jag burit på ett tag! Pernilla (min otroligt underbara vän) har gift sig med sin engelsman Daniel! Grattis så jätte mycket till er båda! Congrats Daniel and Pernilla!

Idag hade de bröllops-, inflyttnings- och 30-års fest (Daniel fyllde nyss). Super väder och härliga vänner! Det kunde inte bli bättre. Grattis igen till ert år 2010!

Innan jag åkte till Pernilla och Daniel tog vi oss en båttur. Maja - Johans flickvän hade aldrig varit på Ulvön så vi passade på nu när vädret var så härligt. Mina axlar och mitt ansikte är väldigt rött just nu! Men jätte härligt var det. Jag älskar att bo vid vattnet på sommaren! Hoppas på en lika bra dag imorgon med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0