5 juli 2010

Redan juli och helgen kommer bli kanon! På lördag gifter sig min kusin! Mitt första bröllop och det ska bli jätte kul! På fredag ska jag luncha med Pernilla och på kvällen tar hon med sig Daniel och hälsar på för lite fika. På söndag kommer Sahar och Daniel (inte samma Daniel ;)) till Övik! Det ska bli kul att äntligen träffa henne igen!

Trist att Oscar jobbar kväll/natt hela denna vecka. Det blir att vi går om varandra och inte alls pratar då den ena är vaken då den andra sover. Men då får man längta efter varandra istället! Jag fick mig i alla fall fem minuter igår då jag åkte och väckte honom!


Lånar den här bilden av Pernilla och Daniel bara för att ni ska få se hur fina de var den 30 juni 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0