7 juli 2010

Solen skiner och inte blir man mycket brun när man bara jobbar hela dagarna. Men Pernilla och Daniel kom in på jobbet idag och gjorde lite ärenden och jag passade på att bjuda in mig på glass i hamnen med dem efter att jag slutade halv fem. Gott och mycket trevligt! :)

Anders kom förbi en sväng och vi tog oss ett dopp i havet. Varmt och ganska skönt tyckte jag, men Anders är nog en riktig badkruka så för han blev det bara att doppa sig och kliva upp igen! Klen ;)

Jag är chaufför ikväll för mamma och pappa är bortbjudna på middag i Bäck. Så när jag skjutsat mamma och pappa svängde jag förbi Oscar på jobbet och tog bilnycklarna hans och åkte och tankade Pontiacen inför helgen! Snäll flickvän tycker jag ;)

På fredag fyller jag år så då blir det tårta och kanske lite utgång senare på kvällen! Får se vilka som kommer och grattar och vill äta lite tårta. Det blir nog i alla fall en lugn utgång då vi ska på bröllop på lördagen och Oscar och jag tar Pontiacen, lugnt för Oscar i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0